Jakie są zasady reklamacji?
Wszystkie towary dostępne w naszej ofercie objęte są gwarancją producenta. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryte zostaną jakieś wady towaru należy skontaktować się z nami mailowo shop@fishskateboards.com lub telefonicznie.

Towar dotarł uszkodzony. Co dalej?
Jeżeli zdarzy się, że zamawiany towar zostanie uszkodzony w transporcie prosimy wezwać kuriera doręczającego przesyłkę w celu spisania protokołu uszkodzenia oraz poinformować nas o zaistniałej sytuacji. W miarę możliwości prosimy też o przesłanie zeskanowanego protokołu szkody na nasz adres e-mail fish@fishskateboards.com. Ułatwi to nam i przyśpieszy procedurę reklamacyjną. 
Zgłoszenia dotyczące zniszczenia przedmiotów w trakcie transportu, bez uprzedniego spisania protokołu uszkodzenia z przewoźnikiem nie będą przez nas uznawane.

Mój towar jest wadliwy. Co dalej?
Wszystkie towary dostępne w naszej ofercie są objęte 2 letnią gwarancją. Jeżeli zostanie zauważona wada towaru prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny, aby ustalić preferowaną datę odbioru uszkodzonego towaru.

Czy mogę zwrócić towar który mi się nie podoba?
Tak, dajemy Ci możliwość zwrotu zamówionego, lecz nie używanego towaru w terminie 14 dni od momentu dostarczenia. Należy go jednak przesłać Pocztą Polską lub Kurierem, w powyższym terminie na własny koszt, wraz z informacją czego oczekuje się w zamian (gotówka, inny towar). Wymagane jest dołączenie wydrukowanego i podpisanego formularza (DO POBRANIA TUTAJ) z opisem przyczyny zwrotu . W przypadku zwrotu gotówki, pieniądze zostaną przesłane za pomocą przekazu pocztowego, bądź wpłacone na podane konto w ciągu 7 dni od momentu otrzymania przez nas zwróconego towaru. 

Czy mogę wymienić towar na inny?
Jak najbardziej. Dopuszczamy możliwość wymiany towarów w przypadku, gdy zamówiony rozmiar nie odpowiada potrzebom. Trzeba go wtedy odesłać towar na własny koszt Pocztą Polską lub Kurierem. Odesłany towar zostanie wymieniony na każdy inny zamówiony przez stronę, wybrany wedle uznania spośród dostępnych w naszym sklepie. Dodatkowo w notatce do zamówienia należy uwzględnić iż jest to "towar na wymianę".

Uwaga!
Przy wymianie towarów koszt przesyłki liczony jest jak przy zamówieniach na kwotę poniżej 100 zł.